Potrzebuje pielęgniarki świadczącej wizyty domowe

1.tomaszkowal » 23 maja 2016, 11:36

Dzień dobry, szukam miłej pielęgniarki, która dojeżdża do pacjenta. Potrzebuję ją na dłuższy czas do pomocy w opiece nad moją teściową. Nigdy nie musiałem korzystać z usług pielęgniarek, więc jestem całkowicie zielony w tym temacie. Dlatego będę wdzięczny za namiary na takie osoby oraz informacje jakie są stawki za ich usługi.

podobne tematy:
Cytuj

2.adamniczyj » 23 maja 2016, 13:07